{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقد حس این عکس اشناسو دوسش دارم

چقد حس این عکس اشناسو دوسش دارم
دیدگاه ها (۳)

هر وقت حالم خیلی خوبه و دارم لذت میبرم سر دردی میفته به جونم...

کچییییینگگگگگقمینیننقمصمصکصمویپپینیمسچقد دوسش دارم ولی حیف ن...

این آهنگ معین با این لهجه چقد قشنگ شده:)‌‌‌‍‌حس خوب زندگی 💚

این دیگه خوب شده خیلی دوسش دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط