{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی وقت ها…

بعضی وقت ها…
دیدگاه ها (۲)

هه هه هوو خخخخخ.

همیشه همینجوره و خیلی بده. گاهی اوقات هم کلا یادمون میره شکر...

هیچگاه…

بد اخلاق نیستم …

واقعاً هم خفنه هم بعضی وقت ها کیوت#تهیونگ #بی_تی_اس

تیکه نورش توی خطر باشه و اوروچ کاری نکنه ؟ اون همیشه از النی...

بعضی وقت ها از همه چیز نا امید می شی🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط