چرابلبل همیشه نغمه خوان است؟؟
چرابلبل همیشه نغمه خوان است؟؟
چرابربرگ شبنم می نشیند؟؟
چراالاله های باغ سرخند؟؟
چرابرروی گل غم می نشیند؟؟
چراباران همیشه قطره قطره است؟؟
چرادرخانه هادریانداریم؟؟
چردرباغچه یاتوگلدون؟؟
گلی یابرگی از رویانداریم؟؟
چراپروانه ها معنای عشقند؟؟
چراجغدان همیشه اشکبارند؟؟
چرا مردم همانند کبوتر؟؟
درون خانه جغدی ندارند؟؟
چرادرهرکتابی اسمانها
همیشه ابی وخشرنگ هستند؟؟
چراهیج اسمانی رنگ غم نیست؟؟
چرا ماعاشق بادصبایم
چرایک بار باطوفان نباشیم؟؟
چرادرهرزمان در فکردریا
چرایکبارباباران نباشیم؟؟
چراگلزارهاشاداب وسبزند
چراقلب بیابان لاله گون است؟؟
چرادستان برکه پاک ونیلی ست
چراچشم شقایق رنگ خون نیست
چرالبهای مردم نیمه خشک است
چرالبخنددران جاندارد؟
چراتوی قفس هامون قناری ست؟؟
چراهیج ادمی درنا ندارد؟؟
چرابالا ترازاحساس عشقست؟؟
چراتصویرازاینه پیداست؟؟
چرانیلوفران پیک بهارند؟؟
چرااحساس دردلهاشکوفاست؟؟
اگرچه این بیان ارزوبود
ولی اخرچرا(( زیبانباشیم)) ؟؟
چرایک بارچون بال پرستو؟؟
چرایک بارچون دریانباشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرابربرگ شبنم می نشیند؟؟
چراالاله های باغ سرخند؟؟
چرابرروی گل غم می نشیند؟؟
چراباران همیشه قطره قطره است؟؟
چرادرخانه هادریانداریم؟؟
چردرباغچه یاتوگلدون؟؟
گلی یابرگی از رویانداریم؟؟
چراپروانه ها معنای عشقند؟؟
چراجغدان همیشه اشکبارند؟؟
چرا مردم همانند کبوتر؟؟
درون خانه جغدی ندارند؟؟
چرادرهرکتابی اسمانها
همیشه ابی وخشرنگ هستند؟؟
چراهیج اسمانی رنگ غم نیست؟؟
چرا ماعاشق بادصبایم
چرایک بار باطوفان نباشیم؟؟
چرادرهرزمان در فکردریا
چرایکبارباباران نباشیم؟؟
چراگلزارهاشاداب وسبزند
چراقلب بیابان لاله گون است؟؟
چرادستان برکه پاک ونیلی ست
چراچشم شقایق رنگ خون نیست
چرالبهای مردم نیمه خشک است
چرالبخنددران جاندارد؟
چراتوی قفس هامون قناری ست؟؟
چراهیج ادمی درنا ندارد؟؟
چرابالا ترازاحساس عشقست؟؟
چراتصویرازاینه پیداست؟؟
چرانیلوفران پیک بهارند؟؟
چرااحساس دردلهاشکوفاست؟؟
اگرچه این بیان ارزوبود
ولی اخرچرا(( زیبانباشیم)) ؟؟
چرایک بارچون بال پرستو؟؟
چرایک بارچون دریانباشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- ۴۱۲
- ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط