{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکی نگه یه تیکه گوهه💩✌🏼😹+!

هرکی نگه یه تیکه گوهه💩✌🏼😹+!
دیدگاه ها (۳۶)

خسته‌ام از این دلی که خورده ترک💔.!

؟؟؟هرکی نگه باهاش قهرم

یا جدی آرتام گوهه که لایک نمیکنه کسی یا اینکه الگوریتم باهام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط