{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخ ای کاش عکاسیم حتی از این بهتر بود

آخ ای کاش عکاسیم حتی از این بهتر بود
دیدگاه ها (۰)

ای کاش حوصله بیشتری به خرج می دادم آفتاب گردون 🌻

یه نی نی

هعی چقد غم 🥺

چشماش چشماش و درون چشمها انگار روحی زندگی می کند 👀

ای وای کاش افساید نباشه.......اخ لعنت بش افساید شد..... اخه ...

کاش ازهم دورنبودیم دلم برات خیلی تنگ شده عزیزدلماخ توکجایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط