《محاکمه ی حضرت آدم!》
《محاکمه ی حضرت آدم!》
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
√نامت چه بود؟
آدم
√فرزندِ ؟
من را نه مادری نه پدر..... بنویس اول یتیم عالم .
√شهرِ محل تولد؟
بهشتِ پاک.
√اینک محل سکونت ؟
زمینِ خاک.
√قدت؟
روزی چنان بلند که همسایه خدا ... اینک به اندازه بختم به روی خاک.
√اعضای خانواده؟
حوّای خوب و پاک,
قابیلِ خشمناک,
هابیلِ زیرِ خاک.
√روز تولدت؟
در روز جمعه ای...
... به گمانم که روز عشق.
√رنگت؟
اینک فقط سیاه ز شرمِ چنان ﮔﻨﺎﻩ.
چشمت؟
رنگی به رنگ بارش باران که ببارد از آسمان.
√وزنت؟
نه آنچنان سبک که پرم در هوای دوست,
نه آنچنان وزین که نشینم بر این زمین.
√جنست؟
نیمی مرا ز خاک ...... نیمی دگر خدا.
√شاکی تو؟
خدا.
√نام وکیل؟
آنهم فقط خدا.
√جرمت؟
یک سیب از درخت وسوسه
√تنها همین؟!!!!!!!!!!!
همین.......
√حکم ؟
تبعید در زمین!!!!!!!!!
√همدست در گناه؟
حوای آشنا.
√ترسیده ای؟
کمی.
√از چه؟
که شوم من اسیر خاک.
√آیا کسی به ملاقاتت آمده؟
بلی.
√چه کسی؟
گاهی فقط خدا.
√داری گلایه ای؟
دیگر گلایه نه .........ولی..
√ولی چه؟
حکمی چنین آنهم به یک گناه......!!!
√دلتنگ گشته ای؟
زیاد.
√برای که ؟
تنها فقط خدا.
√آورده ای سند؟
بلی.
√چه؟
【دو قطره اشک . . . 】
√داری تو ضامنی ؟
بلی.
√چه کسی؟
【تنهــا کَسَ م حُسَـــــین . . .】
.
.
.
❤یا اباعبدلله الحسین علیه السلام ❤
من که گریم گرفت شما هارو نمیدونم
اللهم عجل لولیک الفرج
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
√نامت چه بود؟
آدم
√فرزندِ ؟
من را نه مادری نه پدر..... بنویس اول یتیم عالم .
√شهرِ محل تولد؟
بهشتِ پاک.
√اینک محل سکونت ؟
زمینِ خاک.
√قدت؟
روزی چنان بلند که همسایه خدا ... اینک به اندازه بختم به روی خاک.
√اعضای خانواده؟
حوّای خوب و پاک,
قابیلِ خشمناک,
هابیلِ زیرِ خاک.
√روز تولدت؟
در روز جمعه ای...
... به گمانم که روز عشق.
√رنگت؟
اینک فقط سیاه ز شرمِ چنان ﮔﻨﺎﻩ.
چشمت؟
رنگی به رنگ بارش باران که ببارد از آسمان.
√وزنت؟
نه آنچنان سبک که پرم در هوای دوست,
نه آنچنان وزین که نشینم بر این زمین.
√جنست؟
نیمی مرا ز خاک ...... نیمی دگر خدا.
√شاکی تو؟
خدا.
√نام وکیل؟
آنهم فقط خدا.
√جرمت؟
یک سیب از درخت وسوسه
√تنها همین؟!!!!!!!!!!!
همین.......
√حکم ؟
تبعید در زمین!!!!!!!!!
√همدست در گناه؟
حوای آشنا.
√ترسیده ای؟
کمی.
√از چه؟
که شوم من اسیر خاک.
√آیا کسی به ملاقاتت آمده؟
بلی.
√چه کسی؟
گاهی فقط خدا.
√داری گلایه ای؟
دیگر گلایه نه .........ولی..
√ولی چه؟
حکمی چنین آنهم به یک گناه......!!!
√دلتنگ گشته ای؟
زیاد.
√برای که ؟
تنها فقط خدا.
√آورده ای سند؟
بلی.
√چه؟
【دو قطره اشک . . . 】
√داری تو ضامنی ؟
بلی.
√چه کسی؟
【تنهــا کَسَ م حُسَـــــین . . .】
.
.
.
❤یا اباعبدلله الحسین علیه السلام ❤
من که گریم گرفت شما هارو نمیدونم
اللهم عجل لولیک الفرج
- ۱.۰k
- ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط