{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسم قدیمی شدی

واسم قدیمی شدی
دیدگاه ها (۸)

بدون توخواهم مرده

ای کاش جایی توبودم

کاش دوباره زیرچشمی بهم نگاه کنی

ای کاش روزی چنین جای اوراپیداکنم

اگه نباشم نترسی تو گلم 💔اگه تنها شدی من با توام 🩷کل زمین یه ...

واسم بخریننننسنینپسنسنسگسوژم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط