{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه باید آدما رو از روی ظاهر قضاوت کرد

نه باید آدما رو از روی ظاهر قضاوت کرد
درد همیشه یا تو قلبه یا دل
دیدگاه ها (۰)

ببخشید چند روز فعالیت نداشتم گوشیم خراب شده بود گلام💞

رفیق وجود تو به هیچ کس نمی‌دم ..

هیچوقت نباید از روی ظاهر قضاوت کرد

هیچ وقت چیزی رو از روی ظاهر قضاوت نکن#قضاوت #انیشتین #تابع_ق...

حقیقت رو همیشه ادما تو شوخی بهتون میگن🤡💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط