خدایا... امشب میخوام بابت داشتنش ازت یه دل سیر تشکر کنم ب
خدایا... امشب میخوام بابت داشتنش ازت یه دل سیر تشکر کنم بابت بودنش دل گرمی دادنش دوست داشتنش ❤ ️❤ ️ خدایا... مرسی که هستی مرسی که بهم بهترین نعمتتو دادی مرسی که آبجیم هست حس خیلی خوبیه یه خواهر داشته باشی که وقتی دلت از همه دنیا می گیره باشه و کاری کنه یادت بره ناراحتیاتو حس خیلی خوبیه ببینی یکی رو داری که میتونی همه رازاتو بدون نگرانی بهش بگی ❤ ️❤ ️ خدایا... هوای خواهرمو داشته باش من یه تنه ازپس جبران خوبیاش برنمیام آبجی جونی خیلی دوستت دارم فدای مهربونیات
fatememr81
fatememr81
- ۴.۰k
- ۱۳ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط