{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاقاااااا من برم خودکشی...

عاقاااااا من برم خودکشی...

・゚゚・(>д<)・゚゚・
دیدگاه ها (۶)

پر از لحظه هایی که دوستشان ندارم...:'(

بس که ازرده شدم چشم به پایان دارم...

دلم بچگی می کند...

کاش...

( *´・ω)/(;д; )( *´・ω)/(;д; )( *´・ω)/(;д; )( *´・ω)/(;д; )( *´...

اوخودااjikook...لایک و فالو میکنی فرشته؟🎀🌚✨️~~~~~(m--)m(=^ェ^...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط