لعنتــــــی از تو نوشتـــــــم و از احساسم به تو
لعنتــــــی از تو نوشتـــــــم و از احساسم به تو
میدانم دیگر حتی در خیالت هم جای ندارم
من برایـــــــت نوشـــــــتمو
غریـــــــبـــــــه ها لایـــــــک زدنند
و تـــــــو چـــــــه میدانی که هـــــــر نوشته آتشی بود بر پیکر نیم سوخته ی من
این دل نوشته ها . . .نه ... نه ... ببخــــشــــــید
این درد نوشته ها ی دلم نه دلنشین اند نه زیــبا
اینها یک مشت حــرف زخــــم خورده ی بـغـض دارند
که نشانی دردنـــــــــاک
از یک عشق نـاکــــام دارند
و تـنــها مخــــاطبش غایـب است
میدانم دیگر حتی در خیالت هم جای ندارم
من برایـــــــت نوشـــــــتمو
غریـــــــبـــــــه ها لایـــــــک زدنند
و تـــــــو چـــــــه میدانی که هـــــــر نوشته آتشی بود بر پیکر نیم سوخته ی من
این دل نوشته ها . . .نه ... نه ... ببخــــشــــــید
این درد نوشته ها ی دلم نه دلنشین اند نه زیــبا
اینها یک مشت حــرف زخــــم خورده ی بـغـض دارند
که نشانی دردنـــــــــاک
از یک عشق نـاکــــام دارند
و تـنــها مخــــاطبش غایـب است
- ۶۵۱
- ۰۲ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط