{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنتــــــی از تو نوشتـــــــم و از احساسم به تو

لعنتــــــی از تو نوشتـــــــم و از احساسم به تو
میدانم دیگر حتی در خیالت هم جای ندارم
من برایـــــــت نوشـــــــتمو
غریـــــــبـــــــه ها لایـــــــک زدنند
و تـــــــو چـــــــه میدانی که هـــــــر نوشته آتشی بود بر پیکر نیم سوخته ی من
این دل نوشته ها . . .نه ... نه ... ببخــــشــــــید
این درد نوشته ها ی دلم نه دلنشین اند نه زیــبا
اینها یک مشت حــرف زخــــم خورده ی بـغـض دارند
که نشانی دردنـــــــــاک
از یک عشق نـاکــــام دارند
و تـنــها مخــــاطبش غایـب است
دیدگاه ها (۱)

ســـهم من کجاســـت..؟کجـــا بایـــد قدم بگــذارم که کســـی ر...

ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﻏﺮﺑﺖ ﯾﺎﺩ ﯾﺎﺭﺍﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻋﮑﺲﻣﺎﻫﺖ ﺭﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻮﺳﻪ ﺑﺎ...

☆☆☆☆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط