{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکم سنگین بود 😬😅

یکم سنگین بود 😬😅
#طنز #فان
دیدگاه ها (۵)

حواستون باشه خلاصه 😂😂😂 #طنز #فان

ایییی لعنتی های حال بهم زن 😜🤣👊🏽#طنز #فان

یا گرگید یا عقاب 🤭😝#طنز #فان

چند درصد مهندس‎های کشور سرکار هستند؟#دانستنیها

ووااییی🤣🤣

مرسی رفیق

اسپایدرمن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط