{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچی تو جمع های شلوغ میرم بیشتر به بیشعوری آدما پی میبرم

هرچی تو جمع های شلوغ میرم بیشتر به بیشعوری آدما پی میبرم ! :)
دیدگاه ها (۲)

#ایدع

اوک ولی شیپ فرند این دوتا ::::))))

سخته ایگنورت کنم ! بومگیو ترکیبی از هات و کیوت :)

برادران هایب 😂💔🤝

هرچی جلوتر میرم بیشتر میفهمم تنهایی حالم بهتره

پین

از ویرانی های قلبم پناه میبرمبه تو آقای امام حسین ..❤️‍🩹#محر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط