{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

های گایز

های گایز
پرسیده بودید رشتم چیه



من رشتم تجربی
و میخام برم پزشکی 😁

چند سال دیگه باید بهم بگید خانم دکترا 🙂❤
دیدگاه ها (۱)

😬😬😄

اسم فیک:بابا؟ویو نامجون صبح بلند شدم یادم آمد برای کارای لار...

خب خب الان دیگه وقت شده که درباره چالشمون براتون بگم 🗣️چالشم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط