وقتی می فهمی که آدمها اونجوری نیستند که نشون میدن، تنهائی
وقتی می فهمی که آدمها اونجوری نیستند که نشون میدن، تنهائی چقدر دلچسب میشه*
- ۲.۴k
- ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط