{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد میگن داوری به نفع ما نیس😐

بعد میگن داوری به نفع ما نیس😐
دیدگاه ها (۲)

شوخیه مگه تف بزنی بشوتی😑 😂

مانکن فقط خودت😂

سلامتی قبرم😔

#کپی_اجباریهمه ماکانی ها این پست رو در هر شبکه اجتمایی که می...

الکی نیس بهش میگن دکتر:))

همه هم میگن مال من نیس😅😐

لایـک نـکـنی کـاپ/کـراشـت مـیـپـره :)فول = فولیکی که 30 بک م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط