{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دِلبَربِرَفت‌و‌دِلشُدِگآن‌رآخَبَر‌نَکَـرد...!

دِلبَربِرَفت‌و‌دِلشُدِگآن‌رآخَبَر‌نَکَـرد...!
-حافظ🍃🌸
دیدگاه ها (۱)

من همانم که شروعش کردینکند دل بکنی،دل ندهی،بی سروسامان بشوم ...

آن روزگار کوکه مرا یار یار بود؟-انوری🍃💙

شَب و روُز دَر خیآلی ونَدآنَمَت کُجآیی..؟!-سعدی💚🍃

ای دل پاره پاره‌ام دیدن اوست چاره‌ام ...! -مولانا💚🍃

حافظ شیرازی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط