{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای جونم مر خودت درستش کنی...

ای جونم مر خودت درستش کنی...
دیدگاه ها (۷)

هیچوقت اسیر افکرتون نباشید...

ای تو روح اونکه اسیرت شده..

خخخخخ

ای احمدی نژاد....

گفتیم بزرگ شویم درستش میشه بزرگ که شدیم با بدترشد خدایا همه ...

خدایا من بلد نیستمخودت درستش کن🤍

اما وقتی قلب یه نفرو شکستی دیگه نمیتونی درستش کنی!❤️‍🩹🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط