همه چیروتوخودم میریزم چون ترجیح میدم غم نابودم کنه تاآدما
همه چیروتوخودم میریزم چون ترجیح میدم غم نابودم کنه تاآدما:)
- ۶۴۵
- ۰۴ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط