{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پیام بهزاد فراهانی به دخترش ، "گلشیفته" در صفحه فیسبوکش:

پیام بهزاد فراهانی به دخترش ، "گلشیفته" در صفحه فیسبوکش: تو را دخترم نمیخوانم ، چرا که هنر را با عریانی اشتباه گرفتی . تو را دخترم نمی نامم چرا که هویت اریایی را در اندام لخت خود به سخره گرفتی تو را چه بگویم که از هنر و فهم تنها حیوانی ترین راه را برای اعتراض یافتی ، فرزند فرهنگ باخته ام من برخودم لعنت فرستادم که یادم رفت برایت شاهنامه بخوانم ، از کوروش وزرتشت بگویم ، لعنت به من که کنار بازیگری ، بازی زندگی را یادت ندادم که چنین رسوایی را برای آریایی به بار آوردی ، دیدن اندام عریانت ، زانوانم را لرزاند ، فرزند ، چه بر سر هویت متعصب ایرانی اوردی ، کاش مرده بودم واندام برهنه ونگاه بی رنگت ، در دستان مردم دست به دست نمیشد . کاش تو اعتراض باشرفت میکردی . نه با اندامت ، که فقط یک پدرو خرد کردی . با من چه کردی ای غریبه …!'
دیدگاه ها (۷)

نظر شما چیه؟

ﻣـــــﻦ ﻫـــــﺮ ﺭﻭﺯﻋــــــــــــــﺍﺷﻘﺎﻧﻪ ﺗﺮﻣﯿﻨــــــﻮﯾﺴﻢﺗﺎ ﻫ...

ان عشق که در پرده بماند به چه ارزد؟؟

ما دهه شصتی ها هم همینیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط