{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر تجربه ی تلخی که در زندگیم دارم

هر تجربه ی تلخی که در زندگیم دارم
امضای آدمایی بود که ازصمیم قلب
دوستشون داشتم 🥺😢💔🖤🥀
دیدگاه ها (۰)

توکل بر خدایی میکنم که نامش آرامش دلهاست ❤

💔

چرا عاشق بنگتن شدم؟ چون...وقتی داشتم گم می شدم... بنگتن برای...

دوست دارم خیلی زود این لحظه رو با تو تجربه کنم زندگیم ❤❤❤❤❤❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط