{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با طرح رنگ این خیلی حال کردم

با طرح رنگ این خیلی حال کردم
#خاصه
دیدگاه ها (۴)

حضرت رَپتور ((قدرت الله))

رپتور خوشگل من تو کلاس وانت هااا عاشق این ماشینم عاااااشقش ی...

اینم کیلومترش

اسب ملی در جمع بزرگان

ولی قبول دارید رنگ آبی خیلی خاصه.°•●●☆

خب این خوبه؟رنگ و طرح موهاش رو عوض کردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط