{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی که بریم بیرون ...

یکی که بریم بیرون ...
یا عرق بخوریم...
رفیق دوست فاب هر چی یکی پی
#shiraz
#شیراز
دیدگاه ها (۶۴)

ادمای الکلی رو درکشون کنین نه ترک...الکل یعنی زندگی یعنی تنه...

تنهایی به کامیکی که بشینیم...😂

داستان نبودنت را شنده ایی....واسه هر کس تا وسطاش تعریف کردم ...

#قفلی ﻳﻫ #ﻋﺻﺑﻳﻣ ﻛﻫ ﻛﺳی ﻧﻣﻳﺗﻭﻧﻫ #ﺩﺭﻛش ﻛﻧﻫ ؛

فاب ، دوست ، کاپل ، رفیق ، نسبت میخام😂🥸

دوست؟ رفیق؟ فرند پی💔

دلم یه دوست خوب میخواد که بریم باهم قهوه بخوریم:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط