ﻣَن ﺷﻳﻃان ، ﺷُﻣا ﻣﯽ ﺗﻭﻧﻳﺩ ﺑا ﻳﻚ ﻓِﺭِﺷﺗِﻪ ﻛِﻧاﺭ ﺑﻳاﻳﺩ...👌👉
ﻣَن ﺷﻳﻃان ، ﺷُﻣا ﻣﯽ ﺗﻭﻧﻳﺩ ﺑا ﻳﻚ ﻓِﺭِﺷﺗِﻪ ﻛِﻧاﺭ ﺑﻳاﻳﺩ...👌👉
나는 악마야, 넌 천사랑 잘 지낼 수 있어🩸
나는 악마야, 넌 천사랑 잘 지낼 수 있어🩸
- ۱.۱k
- ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط