راستش را بخواهی
راستش را بخواهی
دیگر
به دست های تو اعتمادی ندارم
به هیچ کس
هرکه ایستاده است
لابد پایی برای دویدن ندارد...
دیگر
به دست های تو اعتمادی ندارم
به هیچ کس
هرکه ایستاده است
لابد پایی برای دویدن ندارد...
- ۴۹۷
- ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط