{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قصد توهین ندارم

قصد توهین ندارم
ولی کارتون خیلی زشت بود ک.ص کشا
دیدگاه ها (۰)

شرمنده تهیونگ ولی اینجا واقعا زشت افتادی (قصد هیت ندارم)

ولی جوری که رید به ایساگی🗣🤟(قصد توهین ندارم)

کمی صبر🤌🏻🔥(قصد توهین به بارسایی ها ندارم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط