{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اولین ماهگرد عشقمون که گذشت ، مبارک .کاش الان بودی باهم ب

اولین ماهگرد عشقمون که گذشت ، مبارک .کاش الان بودی باهم بودیم آقایی .۱۹/۶/۹۷
دیدگاه ها (۴۸)

حتی تو ✋

در آینده‌ای نه‌چندان دور ، منو حنانه خانوم گل دخترم

اختاپوس باش ، چون اونایی که میتونن باشن ، انگش شمارن

به حق چیزای ندیده و نشنیده

کاش باهم یه جا بودیم

کاش بودی الان .....💞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط