{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید امروز حواسم باشد

باید امروز حواسم باشد
که اگر قاصدکی را دیدم ،

آرزوهایم را
بدهم تا برساند به خدا ،

به خدایی که خودم میدانم ،
نه خدایی که برایم از خشم ،
نه خدایی که برایم از قهر،
نه خدایی که برایم ز غضب ساخته اند .
به خدایی که خودم میدانم ،
به خدایی که دلش پروانه است ،

و به مرغان مهاجر هر سال راه را میگوید،
و به باران گفته است باغها تشنه شدند ،
و حواسش حتی

به دل نازک شب بو هم هست،
که مبادا که ترک بردارد ،

به خدایی که خودم میدانم
چه خدایی .....
جانم
#سهراب_سپهری #میکاپ
دیدگاه ها (۱)

بزرگترین خوشبختی این است کهمارا بخاطر خودمان و برای آنچه واق...

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻪ ﻧﻪ!!! ﻭﻟﯽ ﮔﺎﻫـــــــﯽ... ...

#کودکان

#کودکان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط