ناله هايم را فقط خودم ميشنوم،گوش هايت را تيز نكن تنهايي ب
ناله هايم را فقط خودم ميشنوم،گوش هايت را تيز نكن تنهايي بي صداست...!
- ۴۰۴
- ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط