{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پیروزی و پرسپولیس نداره همه جوره گذاشتیم درتون

پیروزی و پرسپولیس نداره همه جوره گذاشتیم درتون
اون تیمه هم تو این تایم دسته یک حضور داشت :)))
دیدگاه ها (۹)

عجب حلوای قندی تو.

اگه اولین تیم بریم رو سکو واسه گرفتن مدال چی؟

ولی من توقع این زخم از طرف تو رو هیچ جوره نداشتم ):🥹💔

منو دوستم که از وقتی این چالشه تو تیکتاک ترند شده قرار گذاشت...

رو به مورد علاقه ترین فرد زندگیم لیلی ‌‌..دور سرت بگردم من ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط