میخواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم
میخواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم
اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست
تولدت مبارک جنان جون ۱۲۰ساله بشی گلم
دوستان گلم براتون یه زحمتی دارم آجی گلمولایک کنیدبه جای کادوش وبهش تولدشوتبریک بگیداینم لینکش
http://www.wisgoon.com/pin/15357476/
هرکس لایکش کردکامنت بزاره زیرپستم خودم جبران میکنم ممنون
ضایعم نکنید:(
اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست
تولدت مبارک جنان جون ۱۲۰ساله بشی گلم
دوستان گلم براتون یه زحمتی دارم آجی گلمولایک کنیدبه جای کادوش وبهش تولدشوتبریک بگیداینم لینکش
http://www.wisgoon.com/pin/15357476/
هرکس لایکش کردکامنت بزاره زیرپستم خودم جبران میکنم ممنون
ضایعم نکنید:(
- ۴۳۶
- ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط