خیلی خود را بزرگ،دیدن خطای ماست،حق ما نبود اما به ناحق ج
خیلی خود را بزرگ،دیدن خطای ماست،حق ما نبود اما به ناحق جان مال عمرمان راگرفتید،به اشتباه خدا را نشان دادید،اسلام وانقلاب برای شما نبود،مانه طایفه وشهید داشتیم نه بازرگان ومالک بودیم ماخاکی تر از شما بودیم خاک جان ما بسته به ریشه پاک مادرانمان درس ما
تو زندگی،تجربه بود سواد نداشتیم باخدابودیم از راهی که تنها،راه بودجلوی ما گذاشتید،نرفتیم با گناه وخلاف پول دربیاریم کارگر بودیم بانقص فنی،بدن بیماران دربیمارستان دولتی هم حق درمان نداشتیم،چون مدیران بیمه با بیمارستان باهم میخورن،مانظم درنظامهاندیدیم
تو زندگی،تجربه بود سواد نداشتیم باخدابودیم از راهی که تنها،راه بودجلوی ما گذاشتید،نرفتیم با گناه وخلاف پول دربیاریم کارگر بودیم بانقص فنی،بدن بیماران دربیمارستان دولتی هم حق درمان نداشتیم،چون مدیران بیمه با بیمارستان باهم میخورن،مانظم درنظامهاندیدیم
- ۲۷
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط