روی آن شیشه تبدار تو را ها کردم......اسم زیبای تو را
روی آن شیشه تبدار تو را ها کردم......اسم زیبای تو را جا کردم.....شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد......شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم......با سر انگشت کشیدم به دلش عکس تو را......عکس چشمهای تو را سیر تماشا کردم ....(تقدیم به ......)
- ۱.۲k
- ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط