{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا آرامشم توی

خدایا آرامشم توی
دیدگاه ها (۱)

وقتی داشتم روی برف راه می رفتم آمدی دستم گرفتی گفتی سوال دار...

شایدآخرین نفس زندگیم باش

برای داشته خیلی تلاش کردم

مثل دوتا شمع شروع شدم پژمرده

من ارامشم را در آغوش او یافتم

خدایا ممنونتم بابت این قلبی که توی سینه ام گذاشتی🙏🙏🌺🌺🌠🌠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط