{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه

همه
خواهان
خدمتگذاری هستند ؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چون دلسوزند .
وما خودمون نمیدانیم ؟؟
دیدگاه ها (۱)

همه بار . این کشور بر دوش ماست . خوب انتخاب کنیم . واگاهانه ...

بلای جان هر انقلاب

اللهم الرزقنا هرآنچهکه خیر است وما نمیدانیم...

خدمتگذاری شهیده دختر رهبر عزیزمان

خدایا ماجز خوبی ازاو نمیدانیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط