{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه هفته دیگه ما اینجا بازی داریم شما چی !

یه هفته دیگه ما اینجا بازی داریم شما چی !
با حرص بیشتری بگو پیروزی عمو ببینه :)
دیدگاه ها (۳)

توی حمله دستمون خالیهاما آسیا خوب می‌دونه که ما، با قلب‌هامو...

ساخت دست دوستای الهلالیمون(((:

هیچوقت از این تیم ناامید نشین‌.

عمو چی زدی خداوکیلی؟ بگو ماهم همونو بزنیم 🥸

بازم سناریو تصویری داریمممیه حمایت کنید دیگه داریم اینجا زحم...

یه سوال:شاهین شهری داریم اینجا؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط