میگفتی 'یکی هست'
میگفتی 'یکی هست'
حالا رفتی دیگه کسی نیست ♥ '
جاده ی احساسم یه طرفه' میشه بی حضور صدای نابت ♥ '
بغضم 'میشکنه از غم نبودت ♥
دیگه 'نگرانت نیستم '...میدونم که جات راحته♥
صدای شرشر بارون نیست ..
صدای اشکای من که 'ستایشت 'میکردم ♥
رفتی' یکی یکدونه ی 'موسیقی نسل من ♥
به خدا میسپارمت ...توهمیشه جاودانه ای
حالا رفتی دیگه کسی نیست ♥ '
جاده ی احساسم یه طرفه' میشه بی حضور صدای نابت ♥ '
بغضم 'میشکنه از غم نبودت ♥
دیگه 'نگرانت نیستم '...میدونم که جات راحته♥
صدای شرشر بارون نیست ..
صدای اشکای من که 'ستایشت 'میکردم ♥
رفتی' یکی یکدونه ی 'موسیقی نسل من ♥
به خدا میسپارمت ...توهمیشه جاودانه ای
- ۱.۸k
- ۲۴ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط