{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقدیم به همه استقلالیا و همه ی رئالیا

تقدیم به همه استقلالیا و همه ی رئالیا
مخصوصا استقلالیای رئالی مثل خودم
دیدگاه ها (۳)

الان که کاپیتان رفته پدید هم بازیه بهنام شده بازی با پدیده ا...

#EH10دیگه شده #EH7

#SR4

#SR4

رئالی ها اعلام حضور کنن♥خودم رئالی نیستم😅

یک سوال: بارسایی یا رئالی ( خودم ❤️💙)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط