{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها بودن واقعا چیز آزار دهنده ای نیست بلکه این حس تنهایی

تنها بودن واقعا چیز آزار دهنده ای نیست بلکه این حس تنهایی است که آزاردهنده است. یک نفر می تواند بین جمعیت باشد اما احساس تنهایی کند، این طور فکر نمی کنی؟
دیدگاه ها (۱۰)

arcain

وای این کفش ها حتی توی عروسی هم نمی توانم پاهم کنم😅خیلی سخت...

اونجا که خاکسار میگه :یک نفر نیست صدایم بزند برگردم می برم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط