دختر ﻫﻤﺴﺎﻳﻤﻮﻥ 14 ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﻭ ﻣﺎﻣﺎﻧﺶ ﺭﻓﺘﻦ ﺷﻤﺎﻝ ,
دختر ﻫﻤﺴﺎﻳﻤﻮﻥ 14 ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﻭ ﻣﺎﻣﺎﻧﺶ ﺭﻓﺘﻦ ﺷﻤﺎﻝ ,
ﺩﯾﺸﺐ ﭘﺎﺭﺗﻲ ﮔﺮﻓﺘﻪ
.
....
.
.
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﻦ ﺷﺒﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﻫﻤﻪ ﻻﻣﭙﺎ ﺭﻭ ﺭﻭﺷﻦ
ﻣﻴﺰﺍﺭﻡ , ﺻﺪﺍ ﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮﻧﻢ ﺯﻳﺎﺩ ﻣﻴﮑﻨﻢ , ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﻠﻨﺪ ﺣﺮﻑ
ﻣﯿﺰﻧﻢ ﻣﯿﺨﻨﺪﻡ ﮐﻪ ﺩﺯﺩ ﻧﻴﺎﺩ!!
ﺩﯾﺸﺐ ﭘﺎﺭﺗﻲ ﮔﺮﻓﺘﻪ
.
....
.
.
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﻦ ﺷﺒﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﻫﻤﻪ ﻻﻣﭙﺎ ﺭﻭ ﺭﻭﺷﻦ
ﻣﻴﺰﺍﺭﻡ , ﺻﺪﺍ ﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮﻧﻢ ﺯﻳﺎﺩ ﻣﻴﮑﻨﻢ , ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﻠﻨﺪ ﺣﺮﻑ
ﻣﯿﺰﻧﻢ ﻣﯿﺨﻨﺪﻡ ﮐﻪ ﺩﺯﺩ ﻧﻴﺎﺩ!!
- ۳۳۲
- ۱۴ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط