{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاقبت پرسپولیس ،

عاقبت پرسپولیس ،
pes pes
دیدگاه ها (۲)

خوش حالی ها یه تمام نشدنی .

پرسپولیسیا ستاره هامنو بشمورن .

پرسپولیسا تو خماری این جام بمونن که ایشاله امسال استقلال دوم...

یه ایرانه ، یه کاپبتان کاپیتان بیادت هستیم .

من تنها با یه شرت پا pes#امیر_تتلو

منو رفیقم وقتی می‌خواهیم یه دست pes بزنیم 🤝😂

عاقبت:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط