{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✨وَفَوَّضْتُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ؛ من کارم را به خدا می‌

✨وَفَوَّضْتُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ؛ من کارم را به خدا می‌سپارم… او همیشه بهترین‌ها را برای بنده‌اش مقدر می‌کند.»✨🌱
دیدگاه ها (۰)

وین الملایین؟ . . . #گروه_سرود_زهراییون

منم عبد کوی تو... ❤✨

°• من دیگه برای همیشه ، کارم با عشق تمومه . •°

🚨اپراتور حزب الله با صبوری از بالا شرایط را می سنجد و بهترین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط