{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامتیه همه خواهرا❤

سلامتیه همه خواهرا❤
ولی داداش یه چیز دیگست❤
خواهر داشته باشی یکی هست که اشکاتوپاک کنه ❤
ولی داداش داشته باشی اشک نمیریزی که کسی بخواد پاکش کنه❤
شاید خواهرغمخوار باشه❤ولی داداش یعنی تکیه گاه❤
درسته اگه همه دشمنت باشن خواهر رفیقته❤ولی داداش که داشته باشی یه تنه میزنی به دل دشمنات❤
شایدخواهر نور تاریکیه شبهای تنهاییته ❤ولی داداش که داشته باشی شب تاری نداری که واسش دنبال نورباشی❤ ❤
سلامتیه هرچی داداشِ...
دیدگاه ها (۲۱)

اینم ژله با ماهی های پاستیلی..

بترسید از آدم هایی که عاشقنیستند....ولی عاشقی را خوب بلدند.....

اینم شکوفه های درخت آلوچه باغمون..فکرکنم امسال آلوچه فراوون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط