▫️امام عسکری علیه السلام می فرمایند:
▫️امام عسکری علیه السلام می فرمایند:
لَا يَزَالُ شِيعَتُنَا فِي حُزْنٍ حَتَّى يَظْهَرَ وَلَدِيَ الَّذِي بَشَّرَ بِهِ النَّبِيُّ- صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ- أَنَّهُ يَمْلَأُ الْأَرْضَ عَدْلًا وَ قِسْطاً، كَمَا مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً.
شیعیان ما پیوسته در حزن و اندوه خواهند بود
تا زمانی که فرزندم ظهور کند همانکه پیامبر صلی الله علیه و آله بشارت داده که
زمین را از عدل و داد پر خواهد کرد همانطور که از ظلم وجور آکنده شده باشد.
تا او نیاید شادیهایمان همه پوشالی است و خنده هایمان رنگ غم دارد
لَا يَزَالُ شِيعَتُنَا فِي حُزْنٍ حَتَّى يَظْهَرَ وَلَدِيَ الَّذِي بَشَّرَ بِهِ النَّبِيُّ- صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ- أَنَّهُ يَمْلَأُ الْأَرْضَ عَدْلًا وَ قِسْطاً، كَمَا مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً.
شیعیان ما پیوسته در حزن و اندوه خواهند بود
تا زمانی که فرزندم ظهور کند همانکه پیامبر صلی الله علیه و آله بشارت داده که
زمین را از عدل و داد پر خواهد کرد همانطور که از ظلم وجور آکنده شده باشد.
تا او نیاید شادیهایمان همه پوشالی است و خنده هایمان رنگ غم دارد
- ۴.۰k
- ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط