{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

▫️امام عسکری علیه السلام می فرمایند:

▫️امام عسکری علیه السلام می فرمایند:
لَا يَزَالُ شِيعَتُنَا فِي حُزْنٍ حَتَّى يَظْهَرَ وَلَدِيَ الَّذِي بَشَّرَ بِهِ النَّبِيُّ- صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ- أَنَّهُ يَمْلَأُ الْأَرْضَ عَدْلًا وَ قِسْطاً، كَمَا مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً.

شیعیان ما پیوسته در حزن و اندوه خواهند بود
تا زمانی که فرزندم ظهور کند همانکه پیامبر صلی الله علیه و آله بشارت داده که
زمین را از عدل و داد پر خواهد کرد همانطور که از ظلم وجور آکنده شده باشد.
تا او نیاید شادی‌هایمان همه پوشالی است و خنده هایمان رنگ غم دارد
دیدگاه ها (۲)

🌿 زیارت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در روز جمعه💚 ال...

سلام آقا 💚🙏دوباره جمعه و ما در پی دیدار رویت 💚بخوانیم آیه ام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط