{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خرابه وضعیتم پ نکن اذیتم-_-

خرابه وضعیتم پ نکن اذیتم-_-
دیدگاه ها (۵)

من و اقامونو پسلمونجووون فداشون بشم^_^پوری عکاس:)

سیلاااااامپا نشین ترو خداخجالت میکشم بخداپا نشین پا نشینخخخخ...

اره اینجوری خوبم خوبه خوب-_-

وضعیتم

وضعیتم :

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط