{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من تو نقاشی بدم مسخرم نکنیت😥😩

من تو نقاشی بدم مسخرم نکنیت😥😩
دیدگاه ها (۱۳)

تو نقاشی خوب بود😓

از شما ممنون کی بهم انژی دادین

😴

من اگر دوستام مسخرم نمی‌کردن : کلا همیشههههه تو عمرم چتری دا...

جذابعلی نبودم که شدمم (هرکی مسخرم کنه ننش تو نوتلا)🤙🏻🎀

بچه ها گوشیم مسخرم میکنه😐یه میبینی سالمه یه نا سالمخب خلاصه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط