آدم وقتی داره بزرگ ترین و عمیق ترین و واقعی ترین غمِ زندگ
آدم وقتی داره بزرگ ترین و عمیق ترین و واقعی ترین غمِ زندگیش و تجربه میکنه ، متوجه میشه جز خودش هیچ کَس و نداره....
فقط خودش و خودش!
#یاسی
فقط خودش و خودش!
#یاسی
- ۲.۵k
- ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط