{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه شیکه!!

چه شیکه!!
٭نظرتون؟٭
دیدگاه ها (۵)

میخوام برم شوخی هم ندارم.God bye

شاید از ویس نرم شاااااااااااااااااااید.

لایک ××××××××××××××کامنت√√√√√اضافه کنم هر کی نگه خره .

عاشق ژست هاشم.

این رنگ خیلیییشیکهموافقید؟توی کامنتا بهم بگید

🌱🍒تعهد رو مد کنید؛هم شیکه، هم لول اپ، هم باکلاس.🌱🍒#believeme

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط