{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"یلدا"، نداشتنت را بیشتر به رُخِم میکشد

"یلدا"، نداشتنت را بیشتر به رُخِم میکشد
دیدگاه ها (۱۱)

موندن تو آرزوم وقتی چشمات روبه روم ،زندگیم و دست تو میدم نری

ناهارم امروزمون تو یونی😋 😋 با تشکر از دوسچتم

تقدیرآرتروز گردن گرفته از بس همه رفتنشان را گردنش انداختند

😀

حَبس اَبد خوردَم در فِکر و خیال نداشتنت🖤👼🏻؛

سوکونا اربده میکشد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط