{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏نه چشم‌ها و نه لب‌ها، پذیرنده‌ترین چیز انسانی، فقط و فقط

‏نه چشم‌ها و نه لب‌ها، پذیرنده‌ترین چیز انسانی، فقط و فقط آغوش است...
دیدگاه ها (۷)

‏سالاد شیرازی با اب نارنج اگه پیشونی داشت پیشونیش رو میبوسید...

قشنگ ترین آبشن هر انسانی ذاتش 💔🖤

سم ترین ویدیو لب خوانی 🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط